Startsidan

Kul när det händer något

I morse fick vi veta att Jimmie Åkesson skulle komma på studiebesök på min praktikplats och det var ju intressant. Umebor är ju ett fantastiskt folk så hissen var dekorerad och utanför stod en klunga med folk som gjorde klart för honom att hans åsikter inte är välkomna här. 
 
På sista bilden skymtas Jimmie Åkesson. Jag mötte honom dock lite senare och var kanske en meter bort. Han såg inte det minsta trevlig ut, jag kan ju tycka att om han vill få folk att rösta på honom så bör han ju kanske i alla fall le lite åt de han möter.
 
Nyss kom en person förbi och ville att jag skulle skänka pengar till något som är långt från det SD står för och det gjorde jag naturligtvis. Hen som knackade på kändes äkta och då kan jag inte hejda min medkänsla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback