Startsidan

Då var det roliga slut

I dag fyller ju jag år och därför hade jag naturligtvis kalas. Det var fint väder så vi kunde sitta på balkongen och svettas medan vi fikade och det förhöjer ju stämningen. Tyvärr var det bara en i min klass som kunde komma men hon tog då två portioner av tårtan så jag förstår att de andra ångrar sig djupt att de lät sina barn och annat trams gå före. Jag fick förresten ett paket som liknade en flaska av klassisen och jag blev lite orolig att hon inte visste att jag är nykterist, det hade ju kunnat bli lite pinsamt för henne om hon inte hade kollat upp vem hon skulle till menar jag. Jag öppnade paketet och såg att det var cider eller nåt och då funderade jag intensivt på hur jag skulle kunna skämta bort misstaget. Men ja, hon hade koll, det förvånar mig i och för sig inte, och det var en alkoholfri cider.
 
Se så mycket som blev över, nu har jag matlåda till praktiken hela veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback