Startsidan

Den som spar hen har

Jahaja, här sitter jag och snorar och missar säsongens första match. Men, du hade ju match i tisdags, kanske ni tänker nu och ja, det hade jag ju men det var med herrlaget och i dag spelar mitt lag. Men ja, jag har ju inte missat en enda match förut, förutom när jag var i Tyskland, så det gör kanske inte så mycket. Min väninna Susanne ringde och tyckte synd om mig i dag och då sa hon att jag ju faktiskt var borta från skolan i typ fyra dagar i gymnasiet eftersom jag hade sår fulla tandköttet eller nåt. Jag hade nästan glömt bort det men enligt henne var jag i alla fall jättesjuk. Jag minns att jag tappade flera kilo i vikt, trots min redan smala kroppshydda, och dum som jag var tänkte jag inte på det utan köpte två nya skjortor som jag naturligtvis aldrig har fått på mig igen. Jag kastade förresten ett getöga i min garderob och efter fem sekunder hittade jag den ena...
 
Jag tänkte ta en festlig bild när jag hade på mig den men det hade blivit en porrbild eftersom typ halva tissevårtorna syntes. Sen fick jag knappt av mig den eftersom armarna fastnade. Men ja, den var tjusig i provhytten för cirka åtta år sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback