Startsidan

Det hade varit gott med glass

Jag har ju sällan varit sjuk i mitt liv och när jag var liten ville jag gärna vara sjuk så att jag kunde få ligga hemma och äta godis och ha det mysigt. Jag hade nog fortfarande den bilden i huvudet men nu har jag insett att det är mindre jobbigt att jobba. På grund av snor och feberfrossa och -svettningar kan jag inte sova så bra, på dagarna orkar jag knappt göra någonting och dessutom luktar jag svett, något jag inte ens märker av själv eftersom jag är tät i näsan. Jag orkade i alla fall genomföra ett prov i dag och det var ju najs. Nyss stack jag ut näsan på balkongen och märkte att det är sommarvärme ute, synd att jag inte visste det tidigare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback