Startsidan

Hoppas det vänder

I går skulle vi ha match ganska nära där vi bor så jag cyklade dit. När det var typ en kvart kvar till matchen skulle börja frågade en om jag hade bollarna. Ehh, varför skulle jag ha det tänkte jag men den tanken hann jag knappt tänka klart innan jag insåg att jag hade dem i bilen som stod hemma. Hanen var hemma med feber men han ställde upp och körde dit dem. Precis när han kommit insåg vi att tränaren hade skrivit fel och att matchen i stället var i dag. Störigt.
I dag kände jag mig lite vissen på praktiken men jag spelade ändå och nu mår jag inte suveränt direkt. Men ja, vi vann.
När jag kom hem ringde jag på dörren men hanen öppnade inte. Det visade sig att han stod i duschen och just när jag gick in i badrummet höll han på att torka håret så han såg mig inte. Jag trodde dock att han hade hört mig innan och gick in för att pussas. Han stod tydligen och tänkte på The Grudge men trots all MMA-träning slog han mig inte och det är jag ju tacksam för. Nu har vi precis ätit kvällsfika och ska sova, bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback