Startsidan

Klassåterträff

I går var det ju alltså återträff från högstadiet och det var spännande, vissa såg likadana ut och vissa såg ut som om de var 40. Jag trodde att det skulle bli stelt men det var nästan som om vi var 15 år igen. Eftersom jag skulle skjutsa hem Susanne så betalade hon sin taxibiljett i form av bland annat en alkoholfri drink till mig. Jag har aldrig druckit det förut och det var ju spännande.
 
När vi skulle gå till bilen hade Susanne ont i fötterna så hanen bar henne på axlarna. Efter ett tag kom en polisbuss smygandes och bad henne hoppa ner eftersom de inte ville ta hand om en eventuell skallskada.
 
Nu ska jag försöka vakna till och bli trevlig igen för vi ska och grilla hos några vänner till hanen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback