Startsidan

Sen ska jag sminka mig i tre minuter

I kväll är det återträff eftersom det var tio år sedan jag gick ut högstadiet. Jag har ju så tur att mina närmsta väninnor gick i samma klass och min pojkvän gick i en annan skola så alla kommer vara där. Mina väninnor kommer snart hit och då ska vi äta lite chips och fnittra nervöst och sen blir det party hela kvällen. Jag har festat till det med en hallonsoda men jag hoppas det bjuds på annat smaskigt att dricka också, exempelvis fanta, jordgubbssaft eller kaffe latte.
 
Nu funderar jag på vad tusan jag ska klä min ståtliga kropp i. Eller ja, den största frågan är vad som faktiskt passar. Nu hade jag lika gärna kunnat strunta i att lägga upp den här bilden för kläderna har inte de där färgerna. Jag hetsfotade dock så nu blev det så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback