Startsidan

Tips på utflykt

Nu är vi hemma igen och jag tänkte berätta om vår semester i Örnsköldsvik. För någon vecka sedan sa jag till hanen att det vore mysigt med en hotellnatt i en annan stad och när jag föreslog Ö-vik sa han att det var himla passande eftersom han behövde hämta några fiskar som han köpt där. I går efter jobbet åkte vi och först gick vi till kinarestaurangen China Tower som har fräsch och asgod kinamat. Efter det rullade vi in på Candy Corner där de diskar skedarna mellan varje kund. Vi bodde på Scandic och eftersom vi ville utnyttja allt så tog vi en sväng till gymmet som var jättefräscht och bra. Vi tänkte bada i poolen också men det orkade vi inte. Det var för övrigt mycket bra service på hotellet och de hade till och med gratis motorvärmare.
 
I dag åt vi en smaskig hotellfrukost och sen begav vi oss till stan där vi shoppade i några timmar. Efter lunchtid gick vi till Café Lilla Paris som har suveräna mackor och annat.
 
Så himla värt att slösa pengar på sådant här ibland! Om en är så himla välbetald som jag alltså. Scandic har dock studentrabatt och det är ju snajsigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback