Startsidan

Än är den inte spännande

I dag har jag varit väldigt aktiv! Jag steg upp strax innan sju eftersom hanen åkte till jobbet då och sedan dess har jag hunnit med en hel massa. Jag hämtade exempelvis den här boken som kom efter mer än en vecka, jag ska ha prov på den på måndag så jag måste hetsläsa till dess. Eftersom jag skulle plugga har jag städat och sådant som ju känns oerhört viktigt att göra med detsamma. Boken är förresten en barnbok så jag tänkte att jag skulle läsa ut den på en kväll men tyvärr visade den sig ha 300 sidor.
 
Till middag lagade jag bland annat rotsaker i ugnen eftersom vi fick potatis och rödbetor av hanens pappa och hans fru när vi var och åt där i går. Det var asgott, både i går och i dag, så nu är jag mätt och belåten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback