Startsidan

Pasta Alfredo är okej

I dag skulle jag bege mig ut och springa så då gjorde jag det. Jag sprang uppför en backe i motvind och det gick så himla trögt att jag helst ville gå hem. Sedan struntade jag i det och sprang en mil på under 50 minuter. HAHAHA GICK NI PÅ DEN LÄTTA? När jag hade sprungit kanske 500 meter sprang en person ikapp mig och jag funderade på vad det var för konstig person men det var bara min vän som var ute och promenerade. Eftersom jag inte ville vara otrevlig promenerade jag med honom och därför slapp jag ju springa, härliga tider!
 
I går åt jag på restaurang med ungarna som jag tränar i fotboll och det var trevligt. Dock gillar jag inte riktigt att äta på Allstar, det är inte speciellt gott och det är dyrt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback