Startsidan

Jag har ju dåligt järnvärde så det räcker

I dag hände en spännande sak på jobbet! Jag kände att det rann lite snor ur näsan, trots att jag inte var förkyld eller något, så jag torkade snabbt bort det med handen. På handen blev det fullt med blod och jag kände att det fortsatte rinna. Eftersom jag aldrig har blött näsblod mer än några droppar då jag petat lite för intensivt var det lite av en chock att det bara forsade ut. Jag hetsade i väg till behandlingsrummet där jag fyllde näsan med papper och sedan kom mina kolleger och tog hand om mig. Jag fick lägga mig ner på britsen, stoppa is i munnen och på näsan och sådant där som tydligen ska stoppa blödningen. Efter tjugo minuter hade det slutat så då kunde jag traska tillbaka till min student.
 
Ni ser ju vad det händer spännande saker på jobbet, bli medicinsk sekreterare du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback