Startsidan

Om 2015

Bästa köpet?
Bilen och förhoppningsvis alla barngrejer.

Vart reste du under 2015?
Polen, Tyskland, Slovakien, Österrike, Italien, Danmark och några mindre intressanta ställen i Sverige. 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Det skulle kunna vara att jag blev gravid. 

Har du blivit bättre på något?
Tyska, eftersom jag pratade mycket tyska i somras, och svensk grammatik, som jag ju studerade i våras. 

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Jag bilade genom Europa. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Fokuserat på det som är viktigt. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen som med lätthet rymmer en barnvagn. 

Dina planer inför 2016?
Föda ut ett barn och bli en härlig förälder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback