Startsidan

Det var bättre förr

När jag gick i gymnasiet sa min väninna Susanne till mig efter en idrottslektion att jag inte ens såg ansträngd ut. Själv stod hon och var knallröd i ansiktet och flåsade. Det var alltså förut, nu för tiden är hon oerhört vältränad. I kväll hade jag fotbollsträning och när den här bilden togs hade det gått en dryg halvtimme sedan jag slutade träna. Som ni ser är jag fortfarande röd i ansiktet och jag misstänker att jag var lila när jag tränade. Trots det så kände jag att min löpning och jägarvila har gett resultat; jag missbedömde en passning och trodde att jag inte skulle hinna MEN JAG SPRANG FÖRBI BOLLEN. Det kan vara synen det är fel på också men jag väljer att ta det som en morot att fortsätta röra på mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback