Startsidan

"Hässlich Glückwusch sum Geburnstagen"

I går kom min syster hit och sov över för att vi skulle få massa tid för ett projekt vi har tänkt starta. Som vanligt när vi ska göra någonting så gjorde vi något annat så än så länge har vi inte gjort något vettigt. Vi tog varsin gitarr och improviserade fram några låtar och sen skickade vi en film till lilltjejen i Tyskland som fyllde år. Min syster försökte säga Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag och när hon äntligen hade fått ihop det med orden i rätt ordning på film så frågade hon om det var rätt. Fantastiskt roligt tyckte jag. Förmodligen ingen annan. Jag hade gärna lagt upp filmen här men då blir jag väl dödad och det känns ju lite tråkigt.
 
Nåja, jag hittade nyss en present till en kompis som ska få barn och då började jag nästan gråta av rördhet. Tänk att det ska födas en ny liten person?! Jag tror inte att jag har förstått det än.
 
 

Kommentarer
Av: Hanna Karlsson

Jag vill se videon! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback