Startsidan

Jobb och jobbigt

Hej alla vänner!
 
Nu kanske ni tror att jag har helg men det har jag inte för i morgon ska jag jobba. Jag föredrar ju egentligen fritid före pengar men jag ska ändå jobba lite extra och tjäna en slant, vi ska ju trots allt införskaffa en ny bil snart.
 
Efter jobbet i dag, jag slutade tidigare och det var fortfarande ljust ute, drog jag på mig min nya löparjacka och joggade en liten sväng i halkan. Mitt stegräknararmband var i sovläge på grund av skumpig cykelväg från jobbet så när jag upptäckte det försökte jag slå på den medan jag joggade och det går tydligen inte. Det tog förmodligen mer energi än löpningen och det var kanske onödigt. Men ja, vem bryr sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback