Startsidan

Årets första sommardag!

I går var det ju som bekant midsommarafton och eftersom min favoritfavvis var i en annan stad så umgicks jag med resten av min familj. Vi spelade massa spel, bland annat minigolf, krocket och spotta godis, och naturligtvis var det mästaren som vann. Vi räknade alltså ihop alla poäng och jag vann den sammanlagda tävlingen. Jag vann minigolfen också till pappas stora sorg. I kväll ska jag bort på middag igen och sedan är det ju Sverige mot Tyskland!
 
Ni kanske undrar varför det inte är fler härliga bilder på mig här på bloggen. Kan det vara för att folk i min närhet, i det här fallet pappa, är sämst på att fota? Jag bad om en bild på mig när jag sköt ner bollen i hålet och det här är vad jag fick.
 
 

Kommentarer
Av: Anonym

Skönt att någon annan kan vinna någon gång.prisfyllan är full.😂

2015-06-20 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback