Startsidan

Jag har turfat förbi hanen!

I går gick jag ut och promenerade och gjorde massa saker samtidigt, jag motionerade, solade, fick friskluft, fotade, turfade och lyssnade på podcastar. Tyvärr tyckte min mobil att det var för jobbigt så den stängde av sig tre gånger innan den insåg att jag inte ger mig. Tyvärr var det en gris som tog zoner framför näsan på mig så jag fick nästan springa för att hinna först. Grisen hade bil dessutom så det var inte så värst lätt att vara snabbast.
 
Här har ni en bild som jag tog i den strålande solen, tänk vad härligt det är med sommar!
 
 

Kommentarer
Av: N

Superfin bild!

Av: Vanessa andersson

jättefin bild! nu äntligen är sommaren här :D

2015-06-30 @ 10:50:20
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback