Startsidan

Dagens studietips

Här sitter jag och korrekturläser! Det är ju himla skojigt tycker jag men tyvärr är det ju inte bara stavfel och sådant utan även termer, struktur och annat mer invecklat. Jag studerar ju svensk grammatik nu på universitetet om någon har missat det. Och tyska men det har väl ingen missat. Hur som helst så tänkte jag tipsa om min studiespellista på Spotify. Det är bara massa pianomusik och det passar utmärkt för att stänga ute annat oljud. Dessutom inbillar jag mig att jag studerar bättre om jag alltid lyssnar på det här när jag studerar för då kanske hjärnan lär sig att fokusera när musiken dyker upp.
 
Den fantastiskt fina låten Una Mattina från En oväntad vänskap finns med på listan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback