Startsidan

Mitt spännande liv

Jag vet inte riktigt om det här sommarlovslivet passar mig för sedan jag lämnade in sista uppgiften har jag inte gjort någonting vettigt. I morgon är det i alla fall en röd dag så då ska jag ta en lång promenad i det härliga vädret medan jag lyssnar på poddar och sedan ska jag baka lite inför mitt födelsedagskalas. Enligt Google maps ska jag promenera 8,4 kilometer och det kommer ta 1 timme och 42 minuter men jag hade tänkt gå in i en affär på vägen och köpa en present till min syster som också fyller år snart så det tar säkert längre tid. Dessutom ska jag ta med kameran och då kanske jag stannar till någonstans och frågar om jag får fota en främmande människa. Nej, det kommer förmodligen inte hända. Hur som helst så ska jag masa mig in i duschen nu och sedan läsa och sova, jag som tyckte att det nyss var morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback