Startsidan

Gravidbyxor

Det här med kläder är ju inte det lättaste vid en graviditet. Eller ja, personer som är 170 cm och väger 50 kilo har kanske inte så svårt att klä sig men för mig har det varit lite knepigt. Jag fasar för hur det kommer bli när jag blir större. De här byxorna är i näst största storleken och de finns bara i en längd som naturligtvis är för kort för mig. Eftersom jag alltid har jeans på mig på jobbet finns typ inget annat budgetalternativ än de här byxorna från H&M. De svarta kostade 300 och de blå 600. Här i Umeå har både Lindex och Kappahl slutat med gravidkläder så utbudet är ju inte jättestort. 
 
 

Kommentarer
Av: LadyCara

Fjortisvrålar här borta! Mindes nyss att du hintade något om bloggen förra veckan. AAAAAH! Försöker få Christer att förstå hur stort detta är, men han är inte alls lika "fjortisvrålig" som undertecknad. Puss på dig ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback