Startsidan

Som bröllopsbuketter

I går kom en av mina väninnor hit för att titta på bebisen och hon hade med sig de finaste blombuketterna jag någonsin sett. Som ni ser på bilden är det en stor och en liten med en navelsträng mellan. Det här med rosa är intressant tycker jag, det är många som har sagt hon till Sammy på grund av grisdräkten, till och med en sköterska som tog emot oss på ett besök. Min väninna fick frågan om hon skulle ha en bukett till en flicka, en pojke eller genus. Är det 2016 eller 1916, ibland undrar jag. Jag kanske måste köpa en rosa spetsklänning till mig så att alla vet vad jag har för könsorgan.


Kommentarer
Av: Bettan

Se några avsnitt Downton Abbey och Fröken Frimans krig så kan vi knyta handen i fickan tillsammans sen

2016-04-06 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback