Startsidan

Synd att cismansbröst inte kan mjölkas

Här tickar livet på som ovanligt. Dagarna går jättefort eftersom vi inte hinner göra någonting men samtidigt jättesakta eftersom vi inte gör någonting. I dag har vi dock haft besök som fick agera barnvakter medan vi städade. I morgon kommer BVC hit på hembesök och då är det ju trevligt om de inte får för sig att vi är sluskar. En som kissade i sängen i morse gör det ju inte heller lättare så städet tar aldrig slut. Inte för att det gör det i vanliga fall men.
 
Nu ska jag börja göra mig färdig för att sova så hinner jag sova några timmar innan hanen går i säng. Då kan jag sova ostört utan en minimänniska som gnyr lite då och då. Sedan är det dags för nattpasset som jag tar själv så att hanen är pigg på morgonen och kan ta hand om barnet igen så att jag får sova ostört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback