Startsidan

Äntligen!

Jag har börjat med en liten lista där jag skriver upp funderingar på julklappar, det finns ju ingenting värre än att vara ute i sista stund. Eftersom vi STÄDADE I FÖRRÅDET i dag så har jag en hel del skit som jag kanske ska ge bort. Nej, det ska skänkas till Myrorna.

I kväll suckade jag att det kändes som att vi inte hade gjort någonting i dag men då påminde hanen mig om förrådet. Oops, jag glömde visst det, kanske för att jag hade barnet i bärselen och sedan var tvungen att amma. Jag har alltså pekat i förrådet..

På kvällskvisten kom mamma och pappa hit och bjöd på svamptoastar eftersom mamma har varit i fjällen och plockat. Härligt slut på veckan och hanens semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback