Startsidan

Inget dödligt

I går kväll drabbades jag av en allergisk reaktion med röda utslag, det störiga är att jag inte vet vad som orsakade den. Det började klia i handflatorna och sedan spred det sig till magen, benen och armarna. I dag har jag gymmat mig svettig och duschat så nu känns det bra igen. Vi har testat två gånger nu att hanen är hemma med Sammy medan jag tar bilen till gymmet och det har fungerat bra. I värsta fall kan barnet äta lite gröt eftersom vi har börjat lite smått med det, men än har det inte behövts.

I övrigt har vi sett färdigt på Game of Thrones och det är ju lite tråkigt. Idol började ju dock i dag men det är inte hanen så road av, det är tydligen bara jag som gillar att störa mig på andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback