Startsidan

Jag känner mig så pigg!

I går var min väninna här och hon erbjöd sig att passa barnet medan jag tränade i dag, så himla snällt! I går kväll fick jag dock huvudvärk och när jag vaknade vid fem i morse var den inte borta. Jag tänkte att jag inte skulle kunna träna men när jag hade sovit klart vid tio mådde jag bra. Tyvärr ösregnade det och eftersom jag skulle promenera till och från gymmet, sammanlagt en timmes promenad, kändes det lite jobbigt. Just när jag skulle börja gå slutade det dock och solen tittade fram. På gymmet körde jag bland annat marklyft, benböj och bänkpress men jag orkade bara köra med stången, det kändes lite löjligt eftersom tjejen bredvid var någon slags tyngdlyftare. Något som i och för sig hade känts ännu mer löjligt är ju om jag hade tagit för tunga vikter och fastnat under stången.

Enligt min väninna hade hon haft att göra med en solstråle och det känns himla skönt. Något som inte var lika skönt var att promenera hem på skakiga ben men nu är det gjort och jag har äntligen fått duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback