Startsidan

Nätshopping

Så där ja, nu har jag läst ut den andra boken i Outlander-serien, den skulle tillbaka till bibblan i dag så jag fick lite bråttom. Tyvärr är det någon segis som har lånat bok nummer tre så jag måste vänta på att få läsa den, det är ju så himla spännande! Efter att jag hade varit på biblioteket promenerade jag till Ica Maxi där jag hämtade ut ett paket med varor från Löwengrip Care and Color som jag hade beställt från NordicFeel. Just nu sitter jag och vädrar deodoranten Count On Me och jag hoppas att den fungerar bra för den kostade hela 119 svenska kronor. De hade ett erbjudande där jag fick köpa tre produkter och betala för två så jag passade på att testa maskaran 18 Hours Mascara159 kronor, och fotkrämen Feel My Heel, 99 kronor. Jag kanske uppdaterar er senare om de fungerar så bra som de ska.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback