Startsidan

Det vore najs med en vecka i solen

I år orkar jag inte riktigt. Jag orkar inte julpynta, jag orkar inte baka lussebullar och jag orkar inte skicka ut julkort. Jag fokuserar på att vara duktig på jobbet, träna tre gånger i veckan, leka med Sammy och hålla hushållet på banan. Dessutom har vi alla papper och grejer som har med huset att göra som tar mycket tid och ork. Och förskolor som inte har tillräckligt med platser. Och cykeln som släpper ut luften (nu har jag dock fått hjälp med den). Jag ska i alla fall försöka fota julkort ändå och skicka dem digitalt för då försvinner några steg i arbetet men det är ju inte busenkelt att fota en perfekt bild när det är kolsvart ute. Men ja, Sammy sover i alla fall på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback