Startsidan

Vecka 39

Nu har jag gått upp ännu ett kilo men jag insåg i dag att om jag skulle klippa långhåret så skulle jag säkert tappa sju kilo. Fysiskt mår jag fortfarande bra, förutom lite svullnad kring fotlederna på kvällarna, men psykiskt börjar jag bli ganska dum i huvudet. Jag gör fel på jobbet så att jag måste göra om och jag tänker ofta helt fel. Dessutom har kontrollfreaket i mig börjat titta fram när det gäller förlossningen. Hur vet jag när jag ska gå och lägga mig på kvällen? Tänk om det är dags att åka in till sjukhuset klockan två på natten, då vill jag ju ha sovit åtta timmar innan det. Ja huvva, det är många frågor som inte har några svar.
 
 

Kommentarer
Av: Veronica Wallgren

Spännande! Nu är det inte långt kvar :)

Av: linah

fin gravidmage!!:D

2016-02-29 @ 09:50:46
URL: http://nouw.com/linaheve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback