Startsidan

Eftermiddagsfikat var det bästa med hela dagen

I dag var det sekreterardag för alla medicinska sekreterare i Västerbotten. Eller ja, för hälften, resten gick i går. Det var föreläsningar hela dagen och gratis lunch och fika. Jag skrattade faktiskt så att jag nästan grät en stund och det händer ju inte så ofta så det var kul. Nu är jag dock helt trött i huvudet för så där mycket intryck klarar jag inte av på en och samma dag. När det var färdigt mötte jag hanen på Brobergs där vi utnyttjade en kupong från Restaurangchansen som jag hade fått av en på jobbet. Sedan tog jag med mig shoppingfantasten in på några affärer där vi bara skulle titta och sedan kom vi hem några tusen kronor fattigare. Hoppsan, tur att det inte drabbar någon fattig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback