Startsidan

Vi ska kanske ha loppis också

I dag var Sammys plastmoster här och åt marängsviss, jag hade lovat det i utbyte mot att vi skulle städa mina garderober. Det var naturligtvis jag som städade medan hon passade barnet, något annat vore klurigt. Jag glömde tyvärr fota innan jag började rensa men alla kläder i korgen, plus en massa som jag ska skänka bort, låg bara i en stor hög. Det var när rackarungen började få en massa kläder som jag fick offra en hylla och då blev det som det blev. Det här är alltså inte min vanliga garderob utan den jag har mina träningskläder och sådant i.


Kommentarer
Av: ⭐️ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ⭐️

Så smart ☺️

Av: Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt att rensa ut det som inte används! :)

2016-07-09 @ 08:52:41
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback