Startsidan

Jag lever igen

Alltså vilket drömbarn vi har fått! Vi slapp feber efter sprutorna och i natt fick jag sova sex timmar i sträck och sedan två timmar till efter amning. Jag lekte förresten Blondinbella i går när jag var så trött så jag orkade med dagen utan att bli en hemsk person. Hon skrev nämligen någon gång att det inte är farligt att vara trött och att det är jobbigt men att det inte alltid kommer vara så här.

Efter frukost och sådant tog vi en härlig promenad och nu sitter jag och ammar på Ica maxi där de borde skaffa bättre fåtöljer, det är ganska jobbigt utan armstöd. Oroa er förresten inte för strålning, jag har nästan jämt mobilen på flygplansläge. Ett tips till er alla som kanske ändå har på ljudlöst på nätterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback