Startsidan

Ofräsch sommartårta

Jag hittade ett recept på en tårta som jag tyckte lät god så jag bestämde mig för att göra den i fjällen eftersom mina föräldrar fyllde år medan vi var där. Det är bara två marängbottnar med smält choklad i och grädde med krossade ballerinakex i mitten. Ovanpå är det grädde och hallon men jag tog frysta hallon så därför ser det inte så festligt ut. Tyvärr blev inte tårtan så god som jag hade tänkt, bottnarna smakade lite bränt och blev inte alls så där luftiga som färdiggjorda och dessutom började jag må lite illa av all grädde. Att krossa ballerinakex i grädde är dock en bra idé men ta inte så nedrans mycket grädde.


Kommentarer
Av: Anonym

Tack för tårtan den var mycket god.

2016-06-26 @ 23:15:25
Av: Pappa

Tack för tårtan den var mycket god.

2016-06-26 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback