Startsidan

Mitt spännande liv

Nu börjar det bli lite löjligt att jag varje dag skriver att allt är som vanligt men så är det tyvärr i dag också. I morgon har jag dock tid på kvinnokliniken för ultraljud och CTG så då får vi i alla fall se så att allt ser bra ut. Om det gör det får jag komma tillbaka på fredag och kontrollera igen och är allt bra då också sätts jag i gång på söndag eller så. Alltså borde jag vara förälder om en vecka och det känns ju helt sjukt.

I dag var jag och mamma på det nya shoppingstället vid Ikea och åt lunch och kikade lite. Vi hittade dock ingenting festligt att köpa men det var väl lika bra det. 

Kommentarer
Av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Spännande :D. Hoppas det går bra på kvinnokliniken :).

Av: Bettan

Du är redan förälder, även om lillhen fortfarande är i magen :)

2016-03-22 @ 22:58:12
Av: Anonym

Ja, det börjar bli lite tröttsamt att kasta sig in på bloggen i tid och otid för att uppdatera sig! Hoppas det går bra idag och att ni båda två mår toppen :-) Kram på dig!

2016-03-23 @ 07:17:59
Av: Anna

^^Det där är jag^^
Mitt namn bara försvann.... din blogg hatar mig.... Kram Anna

2016-03-23 @ 07:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback