Startsidan

Recept på havreflarn med chokladkräm

I dag funderade jag på vad jag skulle göra för vettigt så jag googlade lite och insåg att jag skulle baka havreflarn. Min farmor brukar alltid göra det, sedan äter jag upp hela burken, så jag rotade fram receptet jag fått av henne och skulle börja baka. Tyvärr hade vi ingen grädde men det gjorde ingenting för då kunde jag ta en härlig promenad till Statoil och köpa en förpackning till överpris. Eftersom farmor höftar ganska mycket när hon bakar så finns det inte så mycket instruktioner men jag blandade de övre ingredienserna och klickade ut det på en plåt och skjutsade in det i ugnen i kanske tio minuter i 175 grader. Den andra krämen blandade jag och klickade ut mellan två flarn när de hade kallnat lite.
 

Kommentarer
Av: Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Mums :D

Av: Skogsraah

Gott!

2016-03-21 @ 19:46:12
URL: http://skogsraah.se
Av: Felicia

gott :)

2016-03-21 @ 20:53:00
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback