Startsidan

Tjockpannkaka

Kolla in drömlunchen, uppstekt tjockpannkaka med god sylt och lite grädde. Det är ju lustigt det här med pannkaka eftersom det typ är den enda rätten som inte räknas som vegetarisk. Lagar jag linssoppa, som ju är väldigt mycket nyttigare, så saknas köttet men när jag serverar pannkaka blir det inga klagomål. Det här är ju allmänt känt och märks så fort det blir tal om mer vegetarisk mat i skolorna. Att så många har fått för sig att de behöver kött vid varje måltid för att överleva. Förutom när det gäller pannkaka alltså.


Kommentarer
Av: Kohlers - Toppbloggare- Makeup Artist - Skönhet och livsstil

Åh det var riktigt längesen man käkade detta!! Blir nog det ikväll haha. Blev sugen nu!

- Jag tror nog det fungerar, det är att få in rutinen och verkligen göra övningarna regelbundet som blir svårt tror jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback