Startsidan

Födelsedag och Blodomloppet

Så där ja, då var min födelsedag slut och jag har nog inte fått ett enda paket, jag har ju tänkt fira i morgon eftersom det var Blodomloppet i kväll och jag som vanligt ville delta. Eftersom jag inte har varit på den där nedrans efterkontrollen efter förlossningen så ville jag inte springa, och dessutom har jag ju ett barn som bör vara i närheten av mig, så jag promenerade. Trots att jag var en sådan där jävel med barnvagn så ville jag döda alla som var i vägen för mig, jag tror aldrig att jag är så arg som på Blodomloppet. Jag gick fem kilometer på 57 minuter och det är jag mycket nöjd med med tanke på hur mycket folk som slöade. Jag ville så gärna köra in i vissa med vagnen men det kunde jag ju inte för då kanske mitt barn hade fått en hjärnskakning och det ville jag inte riskera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback