Startsidan

Hoppas ni har det bra på jobbet

I dag har jag haft en jättehärlig dag och det beror faktiskt inte bara på vädret. Jag fick sova tillräckligt i natt och efter en promenad kom mamma och vi picknickade i gräset. Ungen har varit snäll så jag har hunnit dammtorka och det finns ju ingenting som är härligare. Ungefär klockan sju gick jag till tvättstugan i shorts och linne och det var alldeles perfekt varmt och jag passade på att blunda mot solen och njuta.

Varje gång jag är ute i solen mitt på dagen brukar jag tänka lite på mina kolleger som sitter inomhus, det är väl snällt av mig?! 


Kommentarer
Av: Maria

Hahaha... ja snart får jag också gå i solen och tänka på våra kollegor.

2016-06-01 @ 20:08:14
Av: ♀ Sara Ben's ♀

Låter som en asbra dag allt det där!:D Mysigt med picknick!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback