Startsidan

Lite glass på det här så...

Men kolla drömmen, så himla härligt väder! Det verkar ska vara typ lika fint hela veckan så jag ska promenera och njuta av föräldraledigheten. Under maj kommer vi få ganska mycket besök så vi skulle behöva lägga all vår bebislediga tid på att städa men det känns ju inte som det roligaste. Kanske att jag kan städa på balkongen eller tvätta fönster så att jag kan vara utomhus samtidigt och slå två flugor i en smäll.
 
I natt hade jag en drömnatt ska ni veta, barnet sov i sin spjälsäng sex timmar i sträck och sedan efter en timmes amning sov vi två timmar till. Livet!
 
 

Kommentarer
Av: Veronica Wallgren

Ser verkligen mysigt ut, längtar tills vår bebis tittar ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback