Startsidan

Nu kan ni skicka pengar!

I dag har det gått sex veckor sedan förlossningen så i torsdags hörde jag av mig till min barnmorska om en tid för efterkontroll. Eftersom den ska göras typ sex till åtta veckor efter förlossningen trodde jag att jag skulle få en tid i veckan men jag fick en den 3 juni. TREDJE JUNI!!! Jag som vill veta om det är okej att träna i dag.
 
När hanen hade slutat jobba begav vi oss till banken för att öppna upp ett konto åt barnet så att vi kan spara lite varje månad. Tyvärr gick det inte att göra klart det eftersom vi fortfarande inte har skickat in hans namn till Skatteverket. Vi kan ju inte enas om efternamnet så därför har det inte blivit gjort, det får väl bli lottdragning.

Kommentarer
Av: FannyFredrica - [Fotografering]

Hoppas ni kommer fram till något angående efternamnet! :)

Av: Bettan

Enkelt: Rexborg Ivebo, omvänt stakar sig i munnen

2016-05-12 @ 14:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback