Startsidan

Grötfrukost

Via Smartson har vi testat Nestlé Min Gröt med smak av havre, päron och banan, vi har alltså fått den gratis, och det är varken vår eller Sammys favoritgröt. Den luktar lite konstigt, och det är inte bara jag som hatar banan som säger det, och Sammy har flera gånger börjat skrika när han ätit den. I dag gick det dock bra men vi kommer inte köpa den igen för det finns en annan gröt som han älskar. Precis som alla andra grötsorter vi testat löser den sig dock lätt i varmt vatten och det är ju i alla fall bra.
 
I det här testet ska jag tydligen använda mig av hashtaggar men jag vet inte om det fungerar i bloggar. Jag prövar väl. #Smartson #Nestlé #mingröt
 
Vänligen
 
 
 
Nina Ivebo, datasnille
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback