Startsidan

Önskelistor till mor och barn

Eftersom det är exakt en månad kvar till julafton låter jag er ta del av min önskelista så att ni kan ge mig perfekta presenter. Närå, jag kommer, som vanligt sedan jag blev "vuxen", förmodligen inte få någon present men som vanligt kan ni ju få tips på julklappar till andra som är lika intelligenta som jag.
 
- Pengar till huset
- Aktier
- Presentkort på inredningsaffärer
- Skiljeteckensboken
- Matkassar
- Choklad
- En capo
- Ben & Jerry´s Chocolate Fudge Brownie
- Bezzerwizzer
 
När jag ändå är i gång kan ni få ta del av Sammys önskelista också.
 
- Böcker, helst från Olika förlag
- Majskrokar
- Stora kläder i rött, gult, vitt, lila, rosa, svart
- En docka, gärna med mörkare hy
- Aktier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback