Startsidan

Snorunge

Eftersom jag tycker att korrekt språk är bland det viktigaste i mitt jobb så fick jag i dag besöka medicinklinikens språkgrupp som hade möte. Det var intressant och nu vill jag fixa något festligt även på min klinik. Tyvärr var jag snorig på mötet och det var inte det lättaste att torka bort allt som kom rinnandes, trots att jag hade med mig papper. Jag tycker ju att det är slöseri med näsdukar så därför har jag använt mig av toalettpapper och papperet vi torkar händerna på på jobbet och det känns i näsan. På kvällen smörjer jag in mig med en aloe vera-kräm så på morgonen ser jag ut som vanligt men efter en hel dag utan smörj ser jag ut som en tomtegubbe med snuva. Trodde jag, tydligen hade inte tomtegubben i visan röd näsa. Jag var tvungen att googla men jag misstog mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback