Startsidan

Dags att börja tjuvträna på diagnoskoder

I dag fick jag veta att jag kom in på utbildningen så i vår kommer jag åka till Stockholm några gånger och BO PÅ HOTELL ENSAM!!! Min kollega som har gått den redan sa dock att jag knappt kommer hinna mer än att äta och sova men jag kanske är lite mer effektiv är hon. I dag var vi på en föreläsning i två timmar som i stället hade kunnat vara en genomläsning av en Powerpointpresentation på tio minuter och det kändes lite onödigt.
 
När jag kom hem från jobbet var min plastsyster här och på bilden har hon en penna på överläppen. När hon "tappade" pennan skrattade Sammy så han tjöt. Om och om igen.
 
 

Kommentarer
Av: Angelica

så kul, grattis! (:

Av: Camilla

Kul, kommer att passa dig perfekt!!

2016-10-13 @ 07:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback