Startsidan

Har jag blivit vuxen?

I dag har jag gjort flera vuxna saker och dagen är inte ens lite slut. Jag började dagen med att åka och fota mig till mitt nya körkort eftersom jag har haft det gamla i TIO ÅR. Bilden blev inte suverän men det är väl tyvärr så att jag inte ser suverän ut längre. Efter den förnedringen begav jag mig till en mäklare där jag fick information om ett drömhus och sedan åkte jag och tittade på tomten. Jag funderar på att lösa in några trisslotter som jag har vunnit 90 kronor på och vinna några miljoner så att det inte är något att fundera på.
 
I kväll kommer min plastsyster hit och ska sova över så då ska jag leka vuxen igen. Förhoppningsvis vill hon passa barnet lite så att jag hinner göra något vettigt. Och ja, jag erkänner, mamma följde med mig överallt i dag. Hanen jobbade om ni undrar varför inte han var med. Så, då har vi rett ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback