Startsidan

Lägg märke till banankartongen

I natt sov min lilla tussilago åtta timmar i sträck men tyvärr vaknade jag av lite gnäll mitt i så min sömn blev inte perfekt. Från och med i går matar vi honom med vanlig mat tre gånger om dagen i stället för två och det går jättebra. Det är ju i och för sig inte så konstigt med tanke på att han har en häst som pappa men det är ju fortfarande det här med amningen som tröst som är svårt. En liten sak som underlättar det lite grann är att nappen har börjat duga igen och nu behöver jag inte alltid amma honom till sömns. Så, nu vet ni det.
 
 

Kommentarer
Av: Veronica Wallgren

Gud så söt han är!

Av: Sara

Söt!!

2016-09-14 @ 21:18:37
URL: http://saraznilsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback