Startsidan

Reta mig inte

Jag hoppas verkligen att min mens är på väg tillbaka för jag är så arg, chokladsugen och klumpig nu. Eftersom jag bara ammar två gånger per dygn nu så är det ju mycket möjligt. Hanen var vissen i helgen och i morse vaknade jag med ont i halsen så tyvärr blev det ingen mamma-baby-träning för mig i dag. Jag hoppas att jag kan gå dit på torsdag för från och med nästa vecka NÄR JAG BÖRJAR JOBBA måste jag ju börja gå på riktiga pass där det inte är lika okej att vila mitt i. 
 
 

Kommentarer
Av: Anonym

Härlig bild. Monica o mormorfar

2016-09-28 @ 09:01:52
Av: Bettan

På yoga-passen kan man alltid landa i barnets position, dvs lägga sig och vila mitt i passet

2016-09-28 @ 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback