Startsidan

Föris

Fastän det är en månad kvar till min födelsedag så orkar jag inte lägga ut någon önskelista. Eller ja, om ni undrar så önskar jag mig den nya utgåvan av Svenska skrivregler från Språkrådet och en solskyddskräm för ansiktet från LCC.
 
I dag var jag och Sammy på BVC för att en av oss skulle vaccinera sig mot vattkoppor. En läkare på diagnoskodningskursen tipsade om det så jag litar på att det är bra. Efter det besökte vi Sammys nya förskola där vi börjar med inskolningen REDAN NÄSTA VECKA!!! Det dök upp en plats i fredags så nu måste vi införskaffa allt som behövs. Alla barnen på förskolan sov när vi kom så Sammy fick vandra runt i lokalerna i lugn och ro, det ska bli kul att se reaktionen när det är fullt med barn där.

Kommentarer
Av: Camilla

Se där. Du är så väkommen tebaka....och bra att få omsätta de nya kunskaperna i praktik. Hoppas att ni trivs på förskolan med. Minns allt jobb med att märkta upp allt - gå på en textilpenna direkt istället för märkband som ska sys/limmas!!

2017-04-25 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback