Startsidan

Jag lever igen!

För typ första gången i mitt liv drabbades jag av magsjuka för någon dag sedan, jag har inte haft så bra koll på tiden. Nu har jag dock inte kräkts på 12 timmar och jag mår mycket bättre så nu är det nog lugnt för min del. I natt började dock hanen kräkas så än är det inte över. Tyvärr skulle vi behöva posta ett viktigt förskolebrev och handla mat men det går ju inte så jag kanske måste ringa pappa och fjäska. Inte för att det går åt någon mat just nu men...
 
Sammy mår dock bra och det var lite jobbigt i går när hanen var på jobbet. Det hela slutade med att en klåfingrig hand fick tag i min båbärssoppa så att vi hade den över sängen och golvet. Kul med barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback