Startsidan

En härlig helg

I fredags var jag och hanen bjudna på en kräftskiva och eftersom pappa var snäll och barnvaktade Sammy kom jag inte i säng förrän strax efter 2. På natten alltså, har ni hört så sjukt. Jag hade alltså väldigt trevligt och jag hade gärna stannat längre om inte klockan hade varit så mycket.
 
I går och i dag har jag hängt med pappa och Sammy, i går på Avion där vi mest åt och fikade och i dag på vår tomt där pappa fällde de näst sista träden. Nu är det inte så många kvar, enligt mina beräkningar kanske 20 stycken, så om inte alltför länge är vi färdiga med slitet.
 
I morgon börjar jag jobba heltid igen och hanen och jag kommer att turas om att hämta och lämna Sammy. Det ska bli festligt trots att jag börjar jobba klockan 6 några dagar i veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback