Startsidan

Ny frisyr

Mamma har tjatat på mig sedan i december när hon klippte mitt hår snett att jag måste gå till en frisör och i dag, endast sju månader senare, hände det! Frisören på Centralklippet på sjukhuset i Umeå var snäll och jag blev nöjd. Eftersom jag klipper mig så sällan passade jag på att ta bort 2 dm, smart av mig att få mycket klipp för pengarna. Tyvärr glömde jag fota före men det är ju inte så mycket att se. Inte efter heller i och för sig, jag har ju samma frisyr.
 
I övrigt har jag, mamma och Sammy mest glidit runt i dag. Vi handlade lite på Childrenshouse och det trodde Sammy var en förskola så vi stannade ganska länge och lekte med alla leksaker. Dessutom köpte jag några skor på Myrorna men dem kan ni få se en annan dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback